هفت افزار

فروشگاه لپ تاپ کردستان سنندج- لپ تاپ صنعتی - لپ تاپ استوک- تعمیرات سخت افزاری تخصصی لپ تاپ-مقایسه قیمت لپ تاپ-قیمتهای به روز لپ ناپ-کردستان-سنندج

هفت افزار

فروشگاه لپ تاپ کردستان سنندج- لپ تاپ صنعتی - لپ تاپ استوک- تعمیرات سخت افزاری تخصصی لپ تاپ-مقایسه قیمت لپ تاپ-قیمتهای به روز لپ ناپ-کردستان-سنندج

لپ تاپ دست دوم

راهنمای خرید لپ تاپ های صنعتی دست دو در سنندج:


برای جلوگیری از ضرر و ترس هنگام خرید محصولات دست دو، فهرستی 10 مرحله ای جهت راهنمای خرید لپ تاپ های دست دوم مناسب را ارائه می دهیم.


مرخله 1:تصمیم به خرید لپ تاپ دست دو:

احتمالاٌ خیال خرید جدیدترین مدل لپ تاپ موجود در بازار را دارید، مثل اکثر مردم.بعضی از بهترین نمونه لپ تاپ های سال گذشته؛ لپ تاپ های دست دوم موجود در بازار می باشند با همان کارایی مورد نظر شما.


مرحله 2:محل خرید لپ تاپ دست دو:
اگر قصد دارید تا از eBay استفاده کنید، مطمئن شوید که فروشنده ای را بیابید که حتماً قصد فروش دارد. همچنین اگر کامپیوتر خریداری شده ، شکسته باشد، این فرد فروشنده ، بدون هیچ وقفه و درنگی آنرا از شما باز پس گیرد. لذا این یک eBay مطمئن و عالی است.
مکان مناسب برای مبادله که شما بتوانید قبل از خرید بطور کامل کامپیوتر را بررسی و تفتیش کنید.


مرحله 3:ترک ها، عیب ها و نقص ها
کامپیوتر را از لحاظ خرابی بررسی نمائید: نخست ظواهر لپ تاپ را از لحاظ سلامت وارسی نمائید، سپس مطمئن شوید که مشکل خاصی نداشته باشد. تا زمانیکه کامپیوتر هنوز کار می کند، تراشه ای کوچک در گوشه پایین آن نباید خراب یا دچار مشکل شود. در غیر این صورت از پرداخت امتناع کرده یا تخفیف خوبی بگیرید.


مرحله 4:نبود تغییر رنگ در مانیتور
گران ترین چیزهایی که در لپ تاپ ها وجود دارد و در صورت خراب بودن ، هزینه زیادی را تحمیل خواهد کرد صفحه نمایش می باشد. لذا نسبت به بی رنگلی یا تغییر رنگ به صورت رنگ بنفش یا صورتی در صفحه نمایش خود حساس و در صورت مشاهده این مشکل، سریع آنرا به فروشنده پس دهید. زیرا ارزش تعمیر ندارد.


مرحله 5:تست و آزمایش ورودی های لپ تاپ
تمام سوکت ها، پریزها، فیش ها و اتصالات وایرلس مثل wi-fi و بلوتوث را بررسی و بازبینی نمائید. بسیاری از آنها به مادربورد وصل شده اند که در صورت خراب بودن و تعویض، هزینه زیادی را بر شما تحمیل خواهد کرد. در صودتی که پورت USB شکسته باشد، و بتوانید با 3 پورت دیگر کار کنید،. در صورتی که فیش هدفون شکسته باشد، اما در لپ تاپ هدفون های بلوتوث داشته باشید، می توانید از هدفون های بلوتوث استفاده کنید، خرید این لپ تاپ عیبی ندارد.


مرحله 6:بررسی عیب و نقص هارددرایو
هارددرایو را چک کرده و در صورت مشاهده عیب و نقص، نسبت به تعویض آن اقدام کنید.



مرحله 7: بررسی عیب CD درایو

درایوی را برای لپ تاپ خود انتخاب که بتواند CD-RW , DVD +R , DVD-R , DL , CD-R را پشتیبانی کند.


مرحله8: تست دوام باتری
از جمله مهمترین مورد وجود باتری سالم می باشد، در صورتی که هنگام استفاده از سیستم، متوجه شدید که باتری سریع شارژ خالی می کند، به اطلاع فروشنده رسانده و نسبت به کاهش قیمت یا تخفیف اقدام کنید
.


 مرحله 9: تست توسط کارشناس

اگر نمی خواهید تمام این تست ها را خودتان انجام دهید یا می خواهید با یک کارشناس مشورت کنید، اکثر تعمیرگاههای لپ تاپ با هزینه 80 دلار کل سیستم شما را چک کرده و عیوب آن را مشخص می کنند.



مرحله 10: نتیجه گیری
برای خریداران eBay، تا زمانیکه تمام قسمتها بررسی و بازبینی نشده ، اقدام به خرید نکنید. اگر مشکل حادی در لپ تاپ شما وجود دارد، ترسی از پس دادن آن نداشته باشید.
اگر سیستم از ابتدا درست کار نمی کند، چندان دست پاچه نشوید. به یاد داشته باشید که معمولاً افراد با کامپیوترهای جدیدشان تا حدودی مشکل دارند. حتی اگر مجبور باشید، مبلغی جهت ارتقای سیستم یا تعمیرات جزیی بپردازید، مطمئن باشید که تصمیم درستی گرفته اید.


لپ تاپ های صنعتی استوک در فروشگاه هفت توسط کادر تخصصی فروشگاه به وسیله نرم افزار های خاص تست می شود و در صورت حصول اطمینان از سالم بودن لپ تاپ در اختیار مشتری قرار می گیرد.


فروشگاه هفت
عرضه کننده لپ تاپ های استوک اروپایی و صنعتی در سنندج
فروش به صورت عمده و جزئی
ارسال به تمام نقاط کشور
با گارانتی و کارت گارانتی معتبر 6 ماهه
دارای مهلت تست
hp8560w - hp 8570w- hp 8760w - hp 8440p- hp 8540p - hp 2740p
مشخصات آگهی :
نام :
فروشگاه هفت
تلفن:
+87-33245256,+87-33232723
ایمیل :